Історія успіху "Червоне та Біленька" та "Екселліо Трейд" - Exellio
ГоловнаМатеріалиМережа алкомаркетів “Червоне та біленька” більше 2-ох років успішно користується обладнанням “Екселліо Трейд”. Історія успіху.
червоне та біленька, комбо рішення full house, екселліо fp 350

Мережа алкомаркетів “Червоне та біленька” більше 2-ох років успішно користується обладнанням “Екселліо Трейд”. Історія успіху.

06.04.2021 Час для читання:2 хв

Запуск цього проекту відбувся більше двох років тому. До нас звернулась компанія “ТД Український продукт” (засновник мережі “Червоне та біленька”) з тим, щоб комплексно вирішити для них організацію “касового місця” для кожного продавця. На той момент вони мали 14 (зараз вже 70) магазинів. Потрібне було рішення, яке працювало б із РРО на планшеті – зручне та швидке.

Перше знайомство відбулося ще в 2016 році в Києві через замовлення в нас касових апаратів з можливістю автоматизації та отримання даних у центральній бухгалтерії. Саме в той час вони вирішили запустити власну мережу фірмових магазинів. Почалося з того, що Екселліо поставили в один з магазинів “Червоне та біленька” касові апарати DP 25, підключивши до їхньої облікової програми 1С, тобто бухгалтерія вже почала автоматично отримувати звіти.

Нестандартне вирішення болей клієнта

Коли з часом мережа почала рости й збільшилася до 14-ти магазинів, у них постали нові виклики:

  1. більш гнучка система лояльності для клієнтів;
  2. онлайн-контроль залишків в магазинах.

У нас не було готового рішення, але ми уважно вислухали, поміркували та незабаром презентували концепт, розроблений саме під них. Домовились скільки часу потрібно на пілот  і за два місяці ми вже запусти їм перший магазин. На той момент у них працювало 14 магазинів за старою схемою та один ми запустили з нашим обладнанням – новим програмним забезпеченням. 

Перший “блін”, як-то кажуть, вийшов комом. Тиждень-два магазин працював і ми отримали зворотній зв’язок, зрозумівши, що масштабуватися в такому стані ще зарано. Тож взяли паузу на місяць для доопрацювання. В результаті ми запустили другий магазин. Обидві точки пропрацювали в тестовому режимі два місяці. І після тривалих випробувань вже запустили всю мережу.  

Системність та аналітика

Від презентації концепту до запуску 14-ти магазинів минуло десь 6-7 місяців. 

На сьогодні з нашим рішенням працюють всі 70 магазинів мережі (деякі  – з нічними змінами). 

Отже, у підсумку клієнт отримав:

  • абсолютний контроль продажів;
  • онлайн-контроль залишків;
  • реалізацію KPI (надання касирам можливості самим на місці  робити прихід, списання, повернення товару постачальнику);
  • підключення сучасних і зручних платіжних терміналів. 

Тепер, у кінці зміни в бек-офісі клієнта автоматично формуються звіти з усіх магазинів мережі. Відповідно, бухгалтерія робить лише вибіркові звірки.

Як все працювало раніше?

Іншими словами, ми суттєво спростили роботу бухгалтерії та вирішили їх болі, автоматизувавши всі можливі процеси на боці фронтового рішення. Раніше, зазвичай, бухгалтерам доводилось щодня до 11:00-12:00 години подавати звітну інформацію керівництву. Нині вся аналітика, в розрізі кожного магазина, надходить автоматично в онлайн-режимі. Це, у свою чергу, надало можливість мотивувати касирів: керівництво виставляє мотиваційні плани та нараховує за їх виконання продавцям бонуси. При цьому касири бачать в онлайн-режимі, що заробили в конкретний момент. Таким чином вони “включаються” у продаж, а не просто відпускають товар, оскільки зацікавлені прорекламувати та збільшити чек. В результаті продавці заробляють більше на бонусах і преміях, ніж на ставці.

червоне та біленька

Для кінцевого клієнта (покупця) була також розроблена програма лояльності. Починали, звичайно, з пластикових карток, які згодом відійшли в минуле – наразі достатньо лише номера телефону. Це значно економить адміністративні витрати (заповнення анкет для реєстрації карток, відновлення загублених тощо), а також кошти на виготовлення самого “пластику”. Після реорганізації процесу касир під час списання бонусів бачить на екрані “історію” продажів (автоматично підтягуються три останні) і розуміючи, на що орієнтується клієнт,  може легко запропонувати йому аналогічні позиції або поцікавитися, чи сподобався товар, придбаний минулого разу.

Автоматизація внутрішніх бізнес-процесів

Також у системі лояльності на боці бек-офісу реалізована sms-розсилка для покупців – кількість бонусів, акційні товари та спеціальні пропозиції. Останні, приміром, дуже актуальні для алкомагазинів у певні проміжки часу. Скажімо, у п’ятницю ввечері люди, повертаючись з роботи, хочуть відпочити і готові витратити більше 😉 Або, навпаки, вранці – кава дешевше. Цікаві спецпропозиції завжди спрацьовують! При цьому касир навіть не замислюється над цим – клієнти заздалегідь сповіщені. 

Якщо говорити про більшість ідей програмного забезпечення для цього проекту, то вони переважно надходили від замовника – вони дивилися свої напрацювання та інформували нас, яким чином хочуть розвивати свою мережу. Тобто, спочатку “Червоне та біленька” просто висловлювали свої побажання, генерували ідеї. А ми вже перетворювали їх у технічне завдання, обговорювали у команді шляхи реалізації та виносили на розсуд: як, що, де й коли зможемо втілити.  

червоне та біленька, combopay

Наразі ми реалізацізовуємо ще одну задачу для цієї мережі –  кур’єрську доставку. Проводимо останні детальні узгодження, без яких неможливо вдало сконектити обидві системи – замовлень і наявності товару та налаштувати злагоджену взаємодію кур’єрів та касирів. Магазин має вчасно побачити в себе замовлення та встигнути попередньо його зібрати, аби не затримувати доставку кінцевому клієнту.

Комплексне оснащення місця касира. Інтегровані платіжні термінали

Тим часом підключаємо наші платіжні термінали ComboPay та інтегруємо їх до програмного забезпечення мережі “Червоне та біленька”, коли кожний касир має єдину, зручну та автоматизовану екосистему. Цей функціональний платіжний термінал може розрахувати будь-якого клієнта – приймає всі види карток та NFC-гаджетів. Легко інтегрується з касою та комп’ютером (планшетом), тому не потрібно двічі вводити суму, щоб провести оплату – це робиться в один клік. Не має дротів. Натомість – компактний та мобільний, з витривалою батарею та зручною док-станцію. Має кольоровий сенсорний екран та зрозумілий інтерфейс. 

А найголовніше – ComboPay позбавляє касирів найпоширеніших помилок,  рятуючи власника (чи бухгалтера) від постійного “головного болю”:  коли, приміром, касир натискає “оплата через термінал”, а в процесі розрахунку помилково вводить “оплата готівкою”. Або навпаки – бере у клієнта готівку, а на терміналі тисне “оплата карткою”. У разі підключення інтегрованого платіжного термінала немає можливості помилитися, оскільки, якщо касир натиснув “оплата карткою”, то сума піде виключно на картку і  чек не “закриється”, допоки не проведеться транзакція.

Тож ми не зупиняємось на досягнутому та постійно вдосконалюємо наші рішення, щоб розрахунки стали простими та зручними для підприємців та покупців.

Читати також