Українські підприємці звикли, що держава швидше заважає нормально працювати, ніж покращує умови розвитку. Схожу першу реакцію викликає згадка про РРО, бо все нове та незрозуміле зазвичай лякає. На жаль, ніхто не пояснює, як цим спеціальним обладнанням користуватися. Інтернет видає здебільшого суперечливу інформацію, тому розібратися самим доволі складно. До того ж, існують популярні стереотипи: що РРО – це дорого або, як тільки у вас відбудеться реєстрація касового апарата, податкова одразу замучить численними перевірками. Насправді, якщо вникнути, то ідея запровадження масової фіскалізації не така погана й цілком логічна, адже містить у собі створення однакових прозорих умов для ведення бізнесу.
Як РРО може стати корисним бізнес-інструментом?
Попри те, що основна функція РРО – реєстрація продажів та основа для формування податку, це також корисний внутрішній інструмент підприємця, який допоможе впорядкувати власний бізнес. Зокрема, забезпечити необхідні функції торгівлі:
програмування товарів;
контроль залишків;
керування знижками.
Ми також зібрали для вас інші значні переваги застосування РРО у різних сферах діяльності, щоб допомогти розібратися з усіма нюансами та побачити, що РРО зовсім не заважає, а, навпаки, полегшує роботу.
РРО = зручний управлінський облік
Кожен підприємець хоче знати, скільки ж насправді він заробляє. Саме на це націлений управлінський облік – треба лише правильно все налаштувати. Припустимо, у вас магазин побутової техніки, в якому щодня відбувається багато покупок. Без спеціальної програми автоматизації процесів, ведення обліку та систематизації клієнтської бази вам вже не обійтись.
Тож застосування касового апарата дає змогу:
оптимізувати роботу підприємства;
збільшити швидкість та якість роботи продавців;
систематизувати дані;
відобразити актуальну інформацію (інвентаризація без зупинки продажів);
контролювати продажі та касирів;
збирати аналітику.
Насправді багатьох підприємців лякає не сам факт введення РРО, а скоріше – відсутність практичного досвіду в сфері застосування цих програмно-технічних засобів, нерозуміння нових правил та незнання багатьох нюансів. Тож, якщо за законом ви маєте обов’язково почати використовувати РРО, але не знаєте яке обладнання вибрати під свої бізнес-задачі та як ефективно використати всі можливості цього пристрою, ми завжди до ваших послуг – дзвоніть, пишіть, звертайтесь за консультацією!
Без підписання договору з сервісним центром зареєструвати та ввести ваш РРО в експлуатацію неможливо. Право на сервісне обслуговування РРО мають лише авторизовані виробником ЦСО. Зазвичай, компанія-продавець РРО має власний сервісний центр та пропонує свої послуги. Що ще треба знати про ЦСО – читайте далі…
Зразок заповнення заяви про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій (Форма №1-РРО), яку треба подати до податкової, аби ввести Ваш РРО в експлуатацію.
Переваги застосування РРО
Українські підприємці звикли, що держава швидше заважає нормально працювати, ніж покращує умови розвитку. Схожу першу реакцію викликає згадка про РРО, бо все нове та незрозуміле зазвичай лякає. На жаль, ніхто не пояснює, як цим спеціальним обладнанням користуватися. Інтернет видає здебільшого суперечливу інформацію, тому розібратися самим доволі складно. До того ж, існують популярні стереотипи: що РРО – це дорого або, як тільки у вас відбудеться реєстрація касового апарата, податкова одразу замучить численними перевірками. Насправді, якщо вникнути, то ідея запровадження масової фіскалізації не така погана й цілком логічна, адже містить у собі створення однакових прозорих умов для ведення бізнесу.
Як РРО може стати корисним бізнес-інструментом?
Попри те, що основна функція РРО – реєстрація продажів та основа для формування податку, це також корисний внутрішній інструмент підприємця, який допоможе впорядкувати власний бізнес. Зокрема, забезпечити необхідні функції торгівлі:
Ми також зібрали для вас інші значні переваги застосування РРО у різних сферах діяльності, щоб допомогти розібратися з усіма нюансами та побачити, що РРО зовсім не заважає, а, навпаки, полегшує роботу.
РРО = зручний управлінський облік
Кожен підприємець хоче знати, скільки ж насправді він заробляє. Саме на це націлений управлінський облік – треба лише правильно все налаштувати. Припустимо, у вас магазин побутової техніки, в якому щодня відбувається багато покупок. Без спеціальної програми автоматизації процесів, ведення обліку та систематизації клієнтської бази вам вже не обійтись.
Тож застосування касового апарата дає змогу:
Насправді багатьох підприємців лякає не сам факт введення РРО, а скоріше – відсутність практичного досвіду в сфері застосування цих програмно-технічних засобів, нерозуміння нових правил та незнання багатьох нюансів. Тож, якщо за законом ви маєте обов’язково почати використовувати РРО, але не знаєте яке обладнання вибрати під свої бізнес-задачі та як ефективно використати всі можливості цього пристрою, ми завжди до ваших послуг – дзвоніть, пишіть, звертайтесь за консультацією!
Читати також
Центри сервісного обслуговування (ЦСО) та чому вони такі важливі
Без підписання договору з сервісним центром зареєструвати та ввести ваш РРО в експлуатацію неможливо. Право на сервісне обслуговування РРО мають лише авторизовані виробником ЦСО. Зазвичай, компанія-продавець РРО має власний сервісний центр та пропонує свої послуги. Що ще треба знати про ЦСО – читайте далі…
Зразок заповнення заяви про реєстрацію РРО
Зразок заповнення заяви про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій (Форма №1-РРО), яку треба подати до податкової, аби ввести Ваш РРО в експлуатацію.
Кур’єрським доставкам
Як організувати безконтактну доставку і підготуватися до впровадження РРО одним махом