Як організувати безконтактну доставку і впровадити РРО - Exellio
ГоловнаПідприємцямКур’єрським доставкам

Кур’єрським доставкам

“Як організувати безконтактну доставку і підготуватися до впровадження РРО одним махом”

Успіх  роботи кур’єрської доставки залежить від швидкості обслуговування клієнтів, які воліють отримати замовлення одразу, як сплатили його. Ще краще, коли покупцю не треба буде навіть витрачати час на заповнення реквізитів оплати на сайті товару. Згадайте самі, які перші емоції в нас викликає думка, коли треба вносити дані платіжної картки – йти шукати портмоне, вводити номер, підтверджувати кодом і т.д. Дратує?! Набагато простіше – прикласти картку або телефон до платіжного терміналу кур’єра, одночасно сплатити й отримати своє замовлення. 

Крім того, останні зміни законодавства поставили багатьом підприємцямм вимогу  – видавати покупцю фіскальний чек. Тому використання сучасного портативного терміналу з функцією РРО у вашій роботі допоможе вирішити не лише організаційні процеси, а й виконання закону. 

Для оптимальної кур’єрської роботи краще всього підходять такі комплексні рішення:

  • комбо-набір Delivery Go – мобільний реєстратор (принтер) та платіжний термінал для всіх типів карток (безконтактних NFC, чіпових EMV та магнітних). Це рішення сумісне з різними операційними системами та програмним забезпеченням;
  • iDelivery – функціональний зручний мобільний комплект для здійснення платежів, друку фіскальних чеків та сканування штрих-кодів в будь-якій точці (за допомогою спеціальної портативної сканер-насадки). Набір сумісний з операційною системою iOS.

Ці пристрої також легко можна застосувати й для інших бізнес-направлень: онлайн-магазину, у сфері HoReCa, для фестивалів, кейтерингу, террас, ярмарку та виїзних івентів.

В Україні важливо бути гнучкими та вміти вчасно відреагувати на зміни ринку та підлаштуватись під них. Сьогодні у Вас може бути кафе, а завтра Ви вирішили організувати власну доставку. Ми подбали про все зазделегідь.

Читати також