Ви вже визначились і купили необхідний РРО – вітаємо! Проте, почати користуватися ним одразу не можна – спочатку його потрібно зареєструвати у податковій за певною процедурою.
Покрокова інструкція:
1. Коли ви купуєте РРО, вам мають надати документ, який підтверджує перехід права власності чи права володіння (користування). Це може бути:
фіскальний чек;
рахунок-фактура та видаткова накладна;
договір оренди.
Також в комплекті з придбаним апаратом обов’язково йдуть паспорт на РРО та інструкція з його використання.
У даному разі найважливіший для вас документ – це паспорт на РРО, оскільки в ньому буде вказаний заводський номер вашого РРО. За цим номером на сайті податкової ви зможете відшукати реєстраційний номер екземпляра. Саме він буде фігурувати у вашій заяві на реєстрацію РРО. Реєстраційний номер екземпляра автоматично підтягує за собою в заяву всю необхідну інформацію щодо вашого апарата: модель, версію, сферу застосування тощо.
2. Потрібно укласти договір з Центром сервісного обслуговування (ЦСО). Зазвичай компанія-продавець РРО має власний сервісний центр та пропонує свої послуги (зручніше це зробити одразу під час покупки). В іншому випадку, треба зв’язатися з виробником, контакти якого вказані в паспорті, та отримати інформацію про центри сервісного обслуговування в вашому регіоні й вибрати самостійно.
Після укладання договору на технічне обслуговування сервісний центр інформує про це податкову в електронній формі.
3. Подати заяву на реєстрацію РРО в ДПС за формою №1-РРО Для того, щоб Вам було легше розібратися із заповненням заяви, завантажуйте зразок заповнення.
Строк розгляду – 1 день (реально, у разі подання достовірної інформації та відсутності підстав для відмови, це займе не більше 30 хвилин: якщо побачите зелений колір – Вашу заяву прийнято, якщо ні – світитиметься червоним).
· особисто – в ДПС. За цих умов термін подання заяви може розтягнутися до 1-го тижня.
У разі електронної подачі заяви, наступні етапи ви вже не побачите, оскільки в системі ДПС все відбуватиметься в автоматичному режимі.
4. Результатом успішного подання заяви стане резервування фіскального номера РРО в інформаційній системі ДПС. Хто видає: якщо ваша заява на реєстрацію була опрацьована та підтверджена податковою, то довідка про резервування фіскального номера прийде до сервісного центру автоматично(ЦСО).
5. Введення в експлуатацію: Центр сервісного обслуговування за інформацією від ДПС вводить ваш апарат в експлуатацію та опломбовує його. При цьому оформляє довідку про опломбування та акт введення в експлуатацію. До речі, ЦСО має надати вам також оригінал (у паперовому вигляді) даного Акта.
Термін введення: протягом 3-х календарних днів.
Якщо РРО був введений в експлуатацію своєчасно, ви отримаєте в своєму електронному кабінеті Свідоцтво про реєстрацію РРО (Реєстраційне посвідчення). Це означає, що процедура реєстрації успішно пройдена! Тепер можна встановити його на робоче місце, підключити до Інтернет та користуватися 🙂
Отже, Ви маєте зробити лише три кроки у такій послідовності:
підписати договір з ЦСО;
знайти в Реєстрі екземплярів реєстраційний номер вашого РРО (за заводським номером через електронний кабінет);
заповнити та подати заяву в електронному кабінеті (чи в паперовій формі у відділенні ДПС).
Підстави для відмови в реєстрації РРО:
РРО вже зареєстрований;
Модель (модифікацію) РРО не включено або виключено з Державного реєстру РРО;
РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві;
ЦСО не включено до Реєстру Центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій;
в контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності;
Щодо господарської одиниці, вказаної у заяві, суб’єкт господарювання не повідомив про такий об’єкт оподаткування контролюючий орган відповідно до вимогпункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України або згідно з таким повідомленням відповідний об’єкт є закритим чи не експлуатується суб’єктом господарювання; суб’єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Суб’єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано реєстраційну заяву;
У контролюючому органі наявні відомості про РРО як про викрадений;
Екземпляр моделі (модифікації) РРО, що реєструється, відсутній в реєстрі екземплярів реєстраторів розрахункових операцій;
Загальний строк всієї процедури: до 3-4 днів дистанційно. У разі фізичного подання документів процедура може затягнутися до місяця часу, все залежить від місцевого контролюючого органу.
Таке буває рідко, але може статися. Аби не панікувати у разі виходу вашого РРО з ладу та не припиняти роботу, краще заздалегідь подбати про це. Найзручніший та надійніший спосіб – використати резервне РРО. Як його застосувати та які особливості роботи з ним – читайте далі…
Зразок заповнення заяви про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій (Форма №1-РРО), яку треба подати до податкової, аби ввести Ваш РРО в експлуатацію.
Щоб виконати нові умови закону, підприємець має обрати та придбати РРО (або взяти його в оренду). РРО може являти собою пристрій (касу або спеціальний принтер) чи програму. Що є що і як працює – читайте далі…
РРО – є. Що далі? Все про реєстрацію РРО та його введення в експлуатацію.
Ви вже визначились і купили необхідний РРО – вітаємо! Проте, почати користуватися ним одразу не можна – спочатку його потрібно зареєструвати у податковій за певною процедурою.
Покрокова інструкція:
1. Коли ви купуєте РРО, вам мають надати документ, який підтверджує перехід права власності чи права володіння (користування). Це може бути:
Також в комплекті з придбаним апаратом обов’язково йдуть паспорт на РРО та інструкція з його використання.
У даному разі найважливіший для вас документ – це паспорт на РРО, оскільки в ньому буде вказаний заводський номер вашого РРО. За цим номером на сайті податкової ви зможете відшукати реєстраційний номер екземпляра. Саме він буде фігурувати у вашій заяві на реєстрацію РРО. Реєстраційний номер екземпляра автоматично підтягує за собою в заяву всю необхідну інформацію щодо вашого апарата: модель, версію, сферу застосування тощо.
2. Потрібно укласти договір з Центром сервісного обслуговування (ЦСО). Зазвичай компанія-продавець РРО має власний сервісний центр та пропонує свої послуги (зручніше це зробити одразу під час покупки). В іншому випадку, треба зв’язатися з виробником, контакти якого вказані в паспорті, та отримати інформацію про центри сервісного обслуговування в вашому регіоні й вибрати самостійно.
Після укладання договору на технічне обслуговування сервісний центр інформує про це податкову в електронній формі.
3. Подати заяву на реєстрацію РРО в ДПС за формою №1-РРО Для того, щоб Вам було легше розібратися із заповненням заяви, завантажуйте зразок заповнення.
Де можна отримати ЕЦП:
Підсумуємо: для подання заяви до ДПС у Вас обов’язково мають бути такі документи:
Хто подає: директор або представник за довіреністю.
Як і куди подавати:
· дистанційно – у Е-кабінеті платника податків;
Строк розгляду – 1 день (реально, у разі подання достовірної інформації та відсутності підстав для відмови, це займе не більше 30 хвилин: якщо побачите зелений колір – Вашу заяву прийнято, якщо ні – світитиметься червоним).
· особисто – в ДПС. За цих умов термін подання заяви може розтягнутися до 1-го тижня.
У разі електронної подачі заяви, наступні етапи ви вже не побачите, оскільки в системі ДПС все відбуватиметься в автоматичному режимі.
4. Результатом успішного подання заяви стане резервування фіскального номера РРО в інформаційній системі ДПС. Хто видає: якщо ваша заява на реєстрацію була опрацьована та підтверджена податковою, то довідка про резервування фіскального номера прийде до сервісного центру автоматично(ЦСО).
5. Введення в експлуатацію: Центр сервісного обслуговування за інформацією від ДПС вводить ваш апарат в експлуатацію та опломбовує його. При цьому оформляє довідку про опломбування та акт введення в експлуатацію. До речі, ЦСО має надати вам також оригінал (у паперовому вигляді) даного Акта.
Термін введення: протягом 3-х календарних днів.
Якщо РРО був введений в експлуатацію своєчасно, ви отримаєте в своєму електронному кабінеті Свідоцтво про реєстрацію РРО (Реєстраційне посвідчення). Це означає, що процедура реєстрації успішно пройдена! Тепер можна встановити його на робоче місце, підключити до Інтернет та користуватися 🙂
Отже, Ви маєте зробити лише три кроки у такій послідовності:
Підстави для відмови в реєстрації РРО:
Чим регулюється порядок реєстрації РРО: наказ №547 Міністерства фінансів України «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» від 14.06.2016 року.
Загальний строк всієї процедури: до 3-4 днів дистанційно. У разі фізичного подання документів процедура може затягнутися до місяця часу, все залежить від місцевого контролюючого органу.
Читати також
Ваш РРО зламався? Спокійно – є “план “B”!
Таке буває рідко, але може статися. Аби не панікувати у разі виходу вашого РРО з ладу та не припиняти роботу, краще заздалегідь подбати про це. Найзручніший та надійніший спосіб – використати резервне РРО. Як його застосувати та які особливості роботи з ним – читайте далі…
Зразок заповнення заяви про реєстрацію РРО
Зразок заповнення заяви про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій (Форма №1-РРО), яку треба подати до податкової, аби ввести Ваш РРО в експлуатацію.
Які бувають види РРО?
Щоб виконати нові умови закону, підприємець має обрати та придбати РРО (або взяти його в оренду). РРО може являти собою пристрій (касу або спеціальний принтер) чи програму. Що є що і як працює – читайте далі…