Кафе і ресторанам. 3 кроки, що покращять клієнтський досвід - Exellio
ГоловнаПідприємцямКафе та ресторанам

Кафе та ресторанам

3 кроки, що покращять клієнтський досвід та вирішать питання з РРО

З січня 2022 року застосування РРО буде обов’язковим для всіх платників єдиного податку 2,3,4 групи, які працюють з готівковими розрахунками та приймають платежі банківськими картками, незалежно від напрямку діяльності. Тепер усі, хто ще не “фіскалізував” свої заклади, доведеться це зробити. Тобто, якщо раніше РРО були маст хев лише для “бару”, то тепер фіскальний чек має видаватися на всі ресторанні позиції. 

До речі, допомагати державі виявляти ухильників від сплати податків (за порушення використання РРО) тепер зможуть гості закладу, скориставшись новою соціальної програмою “кешбек”, коли покупцю повертається грошова компенсація за рахунок штрафу через ненадання фіскального чеку або видачі його з порушенням. 

Але є і гарні новини: тим, хто раніше не використовував РРО, важливо знати, що разом з їх прямою функцією фіксування продажів та передачі цієї інформації до податкової, ви зможете автоматизувати внутрішні бізнес-процеси. Якщо ви вже використовуєте один із управлінських сервісів, то якісне сучасне фіскальне обладнання з легкістю інтегрується з ним.

Серед таких combo-набір HoReCa Start.

Це функціональний комплект з мобільними платіжними терміналами для здійснення платежів та друку фіскальних чеків для готельно-ресторанного бізнесу з власним комп’ютером чи іншим керуючим пристроєм (планшет, POS-екран) та програмним забезпеченням.

Ви отримаєте:

  • фіскальний реєстратор (принтер) – друк чеку у бухгалтера;
  • п’ять платіжних терміналів для всіх типів карток (безконтактних NFC, чіпових EMV та магнітних); 
  • зручний стенд-зарядка;
  • індикатор клієнта.

Набір HoReCa Start сумісний з різними операційними системами та програмним забезпеченням.

Читати також