З січня 2022 року застосування РРО буде обов’язковим для всіх платників єдиного податку 2,3,4 групи, які працюють з готівковими розрахунками та приймають платежі банківськими картками, незалежно від напрямку діяльності. Тепер усі, хто ще не “фіскалізував” свої заклади, доведеться це зробити. Тобто, якщо раніше РРО були маст хев лише для “бару”, то тепер фіскальний чек має видаватися на всі ресторанні позиції.
Але є і гарні новини: тим, хто раніше не використовував РРО, важливо знати, що разом з їх прямою функцією фіксування продажів та передачі цієї інформації до податкової, ви зможете автоматизувати внутрішні бізнес-процеси. Якщо ви вже використовуєте один із управлінських сервісів, то якісне сучасне фіскальне обладнання з легкістю інтегрується з ним.
Це функціональний комплект з мобільними POS-терміналами для здійснення платежів та друку фіскальних чеків для готельно-ресторанного бізнесу з власним комп’ютером чи іншим керуючим пристроєм (планшет, пос-екран) та програмним забезпеченням.
Ви отримаєте:
фіскальний реєстратор (принтер) – друк чека у бухгалтера;
п’ять платіжних терміналів ComboPay для всіх типів карток (безконтактних NFC, чіпових EMV та магнітних);
зручну стенд-зарядка;
індикатор клієнта.
Набір HoReCa Start сумісний з різними операційними системами та програмним забезпеченням.
А ще наш платіжний термінал настільки красивий, що прикрасить будь-який інтер‘єр – від простої барної стійки до вибагливого пятизіркового готелю.
Щоб почати користуватися касовим апаратом (РРО) необхідно пройти певні процедури контролюючого органу – податкової. Найпростіше зробити це в Електронному кабінеті платника податків (Е-кабінеті). Вся процедура з оформлення пакету документів займе 3-4 дні. Покрокова інструкція та список усіх необхідних документів – читайте далі…
Кафе та ресторанам
З січня 2022 року застосування РРО буде обов’язковим для всіх платників єдиного податку 2,3,4 групи, які працюють з готівковими розрахунками та приймають платежі банківськими картками, незалежно від напрямку діяльності. Тепер усі, хто ще не “фіскалізував” свої заклади, доведеться це зробити. Тобто, якщо раніше РРО були маст хев лише для “бару”, то тепер фіскальний чек має видаватися на всі ресторанні позиції.
Але є і гарні новини: тим, хто раніше не використовував РРО, важливо знати, що разом з їх прямою функцією фіксування продажів та передачі цієї інформації до податкової, ви зможете автоматизувати внутрішні бізнес-процеси. Якщо ви вже використовуєте один із управлінських сервісів, то якісне сучасне фіскальне обладнання з легкістю інтегрується з ним.
Серед таких combo-набір HoReCa Start.
Це функціональний комплект з мобільними POS-терміналами для здійснення платежів та друку фіскальних чеків для готельно-ресторанного бізнесу з власним комп’ютером чи іншим керуючим пристроєм (планшет, пос-екран) та програмним забезпеченням.
Ви отримаєте:
Набір HoReCa Start сумісний з різними операційними системами та програмним забезпеченням.
А ще наш платіжний термінал настільки красивий, що прикрасить будь-який інтер‘єр – від простої барної стійки до вибагливого пятизіркового готелю.
Читати також
РРО – є. Що далі? Все про реєстрацію РРО та його введення в експлуатацію.
Щоб почати користуватися касовим апаратом (РРО) необхідно пройти певні процедури контролюючого органу – податкової. Найпростіше зробити це в Електронному кабінеті платника податків (Е-кабінеті). Вся процедура з оформлення пакету документів займе 3-4 дні. Покрокова інструкція та список усіх необхідних документів – читайте далі…
Заява про реєстрацію РРО
Бланк заяви про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій (Форма №1-РРО), яку треба подати до податкової, аби ввести Ваш РРО в експлуатацію.
HoReCa