Ресепшн готелю чи хостелу – це завжди його обличчя, рівень та статус. Першим, кого зустрічають відвідувачі, заходячи в будь-який готель, є адміністратор. Його завдання – доброзичливо та оперативно вирішувати всі питання, з якими звертаються гості. Бути максимально ефективним на своєму робочомі місці.
Сучасні технології змінюють не лише дизайн, але й звичний функціонал та простір навколо. І тут важливо, аби технічне оснащення рецепції було якісним та працювало, в ідеалі, без збоїв. Особливо, коли відбувається розрахунок за послуги.
Внутрішнє оснащення ресепшену як міні-офіс, прихований від очей гостей. Зокрема, зазвичай там розташовані: компьютер з системою управління, різна оргтехніка, а також РРО та платіжний термінал. І саме термінал – один з небагатьох пристроїв, які взаємодіють з клієнтом. Тому важливо приділити особливу увагу щодо їх вибору та покупки (функціоналу, портативності та зовнішньому вигляду).
Якщо у вас міні-готель чи хостел, то достатньо буде навіть одного РРО та платіжного терміналу до нього, як того вимагає законодавство. Якщо на ресепшені ви користуєтесь ноутбуком чи будь-яким іншим керуючим пристроєм (планшет, POS-екран) та програмним забезпеченням, але не хочете власноруч вбивати кодами послуги, то краще використовувати фіскальний реєстратор (принтер), в якому буде зберігатись уся ваша номенклатура.
Оптимальним технічним рішенням для роботи в такому випадку стане Combo-набір Reception Basic
Це базовий комплект обладнання для здійснення платежів та друку фіскальних чеків. Підходить для будь-якої рецепції.
Ви отримаєте:
фіскальний реєстратор (принтер);
платіжний термінал для усіх видів карток (безконтактних NFC, чіпових EMV та магнітних), який сумісний з різним програмним забезпеченням;
індикатор клієнта.
Може бути також комплектація Reception Plus, в якій крім базових ( фіскальний реєстратор, платіжний термінал, дисплей покупця) є ще додатковий функціонал, а саме зручна док-станція та грошова скринька.
У повноцінному готелі з великим потоком відвідувачів кількість терміналів значно впливає на швидкість та якість обслуговування. Для мінімізації витрат можна скористатись combo-пропозицією HoRеСа Start.
Набір обладнання який розраховано саме під потреби цього бізнесу та в необхідній кількості. Це функціональний комплект з мобільними платіжними терміналами для здійснення платежів та друку фіскальних чеків для готельно-ресторанного бізнесу з власним комп’ютером чи іншим керуючим пристроєм (планшет, POS-екран) та програмним забезпеченням.
Ви отримаєте:
фіскальний реєстратор (принтер) – друк чеку у бухгалтера;
п’ять платіжних терміналів для всіх типів карток (безконтактних NFC; чіпових EMV та магнітних);
зручний стенд-зарядка;
індикатор клієнта.
Набір HoReCa Start сумісний з різним програмним забезпеченням.
Усі пристрої виконані в одному мінімалістичному дизайні та вдало впишуться в будь-який інтер’єр.
Готелям, туристичним базам і хостелам
Ресепшн готелю чи хостелу – це завжди його обличчя, рівень та статус. Першим, кого зустрічають відвідувачі, заходячи в будь-який готель, є адміністратор. Його завдання – доброзичливо та оперативно вирішувати всі питання, з якими звертаються гості. Бути максимально ефективним на своєму робочомі місці.
Сучасні технології змінюють не лише дизайн, але й звичний функціонал та простір навколо. І тут важливо, аби технічне оснащення рецепції було якісним та працювало, в ідеалі, без збоїв. Особливо, коли відбувається розрахунок за послуги.
Внутрішнє оснащення ресепшену як міні-офіс, прихований від очей гостей. Зокрема, зазвичай там розташовані: компьютер з системою управління, різна оргтехніка, а також РРО та платіжний термінал. І саме термінал – один з небагатьох пристроїв, які взаємодіють з клієнтом. Тому важливо приділити особливу увагу щодо їх вибору та покупки (функціоналу, портативності та зовнішньому вигляду).
Якщо у вас міні-готель чи хостел, то достатньо буде навіть одного РРО та платіжного терміналу до нього, як того вимагає законодавство. Якщо на ресепшені ви користуєтесь ноутбуком чи будь-яким іншим керуючим пристроєм (планшет, POS-екран) та програмним забезпеченням, але не хочете власноруч вбивати кодами послуги, то краще використовувати фіскальний реєстратор (принтер), в якому буде зберігатись уся ваша номенклатура.
Оптимальним технічним рішенням для роботи в такому випадку стане Combo-набір Reception Basic
Це базовий комплект обладнання для здійснення платежів та друку фіскальних чеків. Підходить для будь-якої рецепції.
Ви отримаєте:
Може бути також комплектація Reception Plus, в якій крім базових ( фіскальний реєстратор, платіжний термінал, дисплей покупця) є ще додатковий функціонал, а саме зручна док-станція та грошова скринька.
У повноцінному готелі з великим потоком відвідувачів кількість терміналів значно впливає на швидкість та якість обслуговування. Для мінімізації витрат можна скористатись combo-пропозицією HoRеСа Start.
Набір обладнання який розраховано саме під потреби цього бізнесу та в необхідній кількості. Це функціональний комплект з мобільними платіжними терміналами для здійснення платежів та друку фіскальних чеків для готельно-ресторанного бізнесу з власним комп’ютером чи іншим керуючим пристроєм (планшет, POS-екран) та програмним забезпеченням.
Ви отримаєте:
Набір HoReCa Start сумісний з різним програмним забезпеченням.
Усі пристрої виконані в одному мінімалістичному дизайні та вдало впишуться в будь-який інтер’єр.
Читати також
HoReCa
Reception Plus
Reception Basic