Готелям, туристичним базам і хостелам - Exellio
ГоловнаПідприємцямГотелям, туристичним базам і хостелам

Готелям, туристичним базам і хостелам

Особливості організації РРО на ресепшені

Ресепшн готелю чи хостелу – це завжди його обличчя, рівень та статус. Першим, кого  зустрічають відвідувачі, заходячи в будь-який готель, є адміністратор. Його завдання – доброзичливо та оперативно вирішувати всі питання, з якими звертаються гості. Бути максимально ефективним на своєму робочомі місці. 

Сучасні технології змінюють не лише дизайн, але й звичний функціонал та простір навколо. І тут важливо, аби технічне оснащення рецепції було якісним та працювало, в ідеалі, без збоїв. Особливо, коли відбувається розрахунок за послуги.  

Внутрішнє оснащення ресепшену як міні-офіс, прихований від очей гостей. Зокрема, зазвичай там розташовані: компьютер з системою управління, різна оргтехніка, а також РРО та платіжний термінал. І саме термінал – один  з небагатьох пристроїв, які взаємодіють з клієнтом. Тому важливо приділити особливу увагу щодо їх вибору та покупки (функціоналу, портативності та зовнішньому вигляду).

Якщо у вас міні-готель чи хостел, то достатньо буде навіть одного РРО та платіжного терміналу до нього, як того вимагає законодавство. Якщо на ресепшені ви користуєтесь ноутбуком чи будь-яким іншим керуючим пристроєм (планшет, POS-екран) та програмним забезпеченням, але не хочете власноруч вбивати кодами послуги, то краще використовувати фіскальний реєстратор (принтер), в якому буде зберігатись уся ваша номенклатура. 

Оптимальним технічним рішенням для роботи в такому випадку стане Combo-набір Reception Basic

Це базовий комплект обладнання для здійснення платежів та друку фіскальних чеків. Підходить для будь-якої  рецепції.

Ви отримаєте:

  • фіскальний реєстратор (принтер);
  • платіжний термінал для усіх видів карток (безконтактних NFC, чіпових EMV та магнітних), який сумісний з  різним програмним забезпеченням;
  • індикатор клієнта.

Може бути також комплектація Reception Plus, в якій крім базових ( фіскальний реєстратор, платіжний термінал, дисплей покупця) є ще додатковий функціонал, а саме зручна док-станція та грошова скринька.

У повноцінному готелі з великим потоком відвідувачів кількість терміналів значно впливає на швидкість та якість обслуговування. Для мінімізації витрат можна скористатись combo-пропозицією  HoRеСа Start.

Набір обладнання який розраховано саме під потреби цього бізнесу та в необхідній кількості. Це функціональний комплект з мобільними платіжними терміналами для здійснення платежів та друку фіскальних чеків для готельно-ресторанного бізнесу з власним комп’ютером чи іншим керуючим пристроєм (планшет, POS-екран) та програмним забезпеченням.

Ви отримаєте:

  • фіскальний реєстратор (принтер) – друк чеку у бухгалтера;
  • п’ять платіжних терміналів для всіх типів карток (безконтактних NFC; чіпових EMV та магнітних);
  • зручний стенд-зарядка;
  • індикатор клієнта.

Набір HoReCa Start сумісний з різним програмним забезпеченням.

Усі пристрої виконані в одному мінімалістичному дизайні та вдало впишуться в будь-який інтер’єр.

Читати також